vrijdag 14 maart 2014

Long time no see

Ik zat zo eens door mijn blog te bladeren en zag dat ik al ruim een jaar niets op mijn blog had geschreven. Het is niet dat ik niet druk bezig ben.

Ik ben druk met het volgen van een nieuwe tassen cursus. Daarnaast heb volg ik een cursus beeldende vorm, die uitermate insprirerend is, waar ik veel nieuwe dingen leer, en veel inspiratie uit haal. En verder nog heel druk met Texperanto. Waar we elkaar 3 thema's hebben 'opgelegd'. En met deze groep hebben we ook nog les, waarbij onze lesgeefster er telkens weer voor zorgt om ons uit te dagen en buiten onze gebaande paden te treden, met zeer verrassenden resultaten. Zo ben ik b.v. bezig met een werk van 1.20 meter bij 2 meter. Ik, die toch graag klein werkt.

Genoeg te doen dus, waarover later meer.

Geen opmerkingen: