maandag 8 december 2014

Druk aan de slag

Achter de schermen ben ik druk met van alles en nog wat. Het maken van tassen staat momenteel op een laag pitje, alhoewel ik weer veel zin heb om aan een tas te beginnen. Maar nee, even niet. Geen tijd. In mei volgend jaar heeft TeXperanto een tentoonstelling tijdens het Textielfestival.




We zijn druk bezig met de voorbereidingen hiervoor en ook met het werk wat er moet komen te hangen. We maken allemaal 3 werken. Inmiddels heb ik er twee af en ben nu dus met de laatste bezig. Maar dat kan ik natuurlijk nog niet laten zien. De foto's moeten ook nog gemaakt worden, dus  ik kan zelfs nog geen sneak preview laten zien, maar dat moet binnenkort wel lukken.



Daarnaast ga ik begin volgend jaar starten met Biezenmortel 3. Een vervolg op het Quilten Speciaal. Het liefste zou ik klaar zijn met nummer 3 voordat deze cursus begint, we zullen zien of het ook lukt.

Geen opmerkingen: